28. okt. 2024

Heidi er den administrative blæksprutte på sekretariatet

Vi fortsætter vores portrætserie af de gode folk i sekretariatet. Denne gang skal du møde Heidi Brinch, som er administrativ koordinator, og hende som du (ofte) har første kontakt med, når du skriver eller ringer til os.

Forbundet
Billede til nyheden Heidi er den administrative blæksprutte på sekretariatet
Heidi er vild med at arbejde med mennesker og elsker at give god service til medlemmerne. Foto: Privat

Den 1. oktober 2023 startede Heidi Brinch som administrativ koordinator hos Søfartens Ledere, derfor har flere af jer allerede haft kontakt med Heidi, men her får du en præsentation af sekretariatets ’kontormor’.

Hersker bedst i kaos

Faktisk var Heidi i et godt og velbetalt job, som hun betegnede som sit drømmejob og havde haft i 16 år, og som hun kunne have beholdt resten af arbejdslivet. Men der var alligevel noget, der greb hende, da hun af en bekendt blev gjort opmærksom på, at der var en ledig stilling som administrativ koordinator hos Søfartens Ledere. 

”Jeg hersker bedst i kaos, og det lød som en spændende udfordring at være med til at få Søfartens Ledere videre på en god måde,” siger Heidi og henviser til tiden, hvor foreningen blev opsagt af Ledernes Hovedorganisation og stod foran en krævede administrativ flytning.

”Jeg har et udpræget fixergen, og jeg kan godt lide at arbejde med mennesker, så jeg tænkte, at det var nu, jeg skulle slå til, hvis jeg skulle nå at have 16-års jubilæum hos en ny arbejdsgiver” griner Heidi, der er meget glad for skiftet til Søfartens Ledere for 1 år siden.

Opbyggede afdeling i By & Havn

Heidi er 55 år og efter egne ord en landkrabbe med en fortid i restaurationsbranchen i sine unge dage. Ved et tilfælde endte hun for over 20 år siden i callcenterbranchen, hvor hun for alvor opdagede sin lyst og evne til at servicere og hjælpe mennesker.

Hun arbejdede i en periode for HP i deres klageafdeling for erhvervskunder, hvor hun håndterede nogle af HP’s største og mest krævende kunder.

”Her fik jeg for alvor hår på brystet. Men jeg ville mere, så da jeg så et stillingsopslag, hvor man søgte en person til opstart af en ny afdeling, der håndterede parkeringskunder, slog jeg til,” siger Heidi. 

I 16 år brugte Heidi sine kræfter og evner i By & Havn på at opbygge en stærk afdeling, der voksede fra 200 kunder til ca. 3.500 kunder fra enkeltpersoner til store erhvervsvirksomheder.

”Betalingsparkering er et sprængfarligt emne og både på det tekniske samt digitale område har der været en stor udvikling, som man skulle følge med i, så det har været spændende udfordring,” fortæller Heidi.

Drives af at give god service 

Egentlig har Heidi arbejdet som ufaglært i mange år, og først som 40-årig tog hun en kontorassistentuddannelse, som hun har stor glæde af til daglig.

”Jeg drives af at give god service, at kunne hjælpe andre med både små og store udfordringer og at bidrage til at gøre hverdagen lettere. Jeg har givetvis ikke et svar til medlemmerne (i starten), men jeg kan sikre, at de får det. Og at de føler sig godt behandlet hele vejen,” siger Heidi.

Det kan Heidi hjælpe med

  • Servicering af medlemmer og hjælp med store og små spørgsmål.
  • Opretter medlemssager og indhenter materiale, inden faglig konsulent tager over.
  • Administration af kontoret og intern proceshåndtering.
  • Koordinering af møder og events.

 

Relaterede nyheder